Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Pavlovian Second-Order Conditioning (Psychology Revivals): Studies in Associative Learning

  • Formatas: 132 pages
  • Serija: Psychology Revivals
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2014
  • Leidėjas: Psychology Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317666288
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 132 pages
  • Serija: Psychology Revivals
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2014
  • Leidėjas: Psychology Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317666288
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Originally published in 1980, this volume explores some of the dramatic and exciting changes that had taken place in the field of conditioning in the 15 years prior to publication. The usefulness of a particular learning procedure, second-order conditioning, is explored in three aspects of the learning process: (1) the measurement of learning; (2) the circumstances that produce associative learning; and (3) the content of that learning.

The usefulness of this new paradigm is documented with the results of experiments that had grown out of the author’s programmatic work at the time. Completely new results were published for the first time, in an attempt to demonstrate the power of this particular learning procedure in elucidating fundamental questions about the nature of learning.

Preface.
1. Introduction
2. Uses in Detecting Learning
3. The Conditions
Producing Associative Learning
4. The Contents of Learning. References.
Author Index. Subject Index.
Robert A. Rescorla