neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Figures viii List of Tables ix Acknowledgements xi List of Abbreviations xiii
Introduction: Re-Examining Quality of Education: Pedagogy and Prescribed Capabilities 1 1 Beyond Archaic Educational Variables: Pedagogy and Quality of Education 19 2 What Is a Just Classroom? 57 3 Exploring Pedagogy through Capability Approach 73 4 Pedagogy and National Educational Initiatives: An Imperative Shift from Ascriptive to Descriptive 88 5 Planning and Execution of a Cross-Sectional Comparative Study 110 6 Are Prescribed Capabilities of Teachers and Students Realized?: How Descriptive Indicators Fare in Himachal Pradesh and Uttar Pradesh? 116 Conclusion: What Can We Learn from This Study? Recommendations for Measurement and Improvement of Quality of Education 167References 185 Appendices 193 Annexures 201