Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Perfect in Weakness: Faith in Tarkovsky's Stalker

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Three men go on a risky journey through a forbidden Zone in search of fulfillment. They fail. They come home. The end. The plot of Tarkovsky's Stalker is a joke. Taking its title from 2 Corinthians, Perfect in Weakness explores Stalker as a ludic parable. And the subject of this parable is faith. Faith as folly, faith as a dangerous, last-ditch attempt to attain the unattainable. To fail, to fail again, and to carry on regardless. Stalker is about crossing borders, boundaries, conventions. To transgress, to disrupt, to deconstruct is the dark impulse behind Tarkovsky's personal vision. It is also the illicit, revolutionary message at the heart of the gospel: tear down this temple, and have faith. Like one of Deleuze's rhizomes, or David Tracy's fragments, Perfect in Weakness aims to throw out thoughts, ideas, and connections in unexpected (even unintended) directions, drawing new and unlikely texts into the field of film theology--Patristic thought, Christian Neoplatonism, and Renaissance literature. Perfect in Weakness suggests we see cinema itself as the ultimate apocalyptic art form--letting light into the darkness, and then throwing it on a screen.