Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Performance of Power: Theatrical Discourse and Politics

Edited by , Edited by
  • Formatas: 306 pages
  • Išleidimo metai: 01-May-1991
  • Leidėjas: University of Iowa Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781587290343
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 306 pages
  • Išleidimo metai: 01-May-1991
  • Leidėjas: University of Iowa Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781587290343
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Recently in the field of theatre studies there has been an increasing amount of debate and dissonance regarding the borders of its territory, its methodologies, subject matter, and scholarly perspectives. The nature of this debate could be termed "e;political"e; and, in fact, concerns "e;the performance of power"e;-the struggle over power relations embedded in texts, methodologies, and the academy itself.This striking new collection of nineteen divergent essays represents this performance of power and the way in which the recent convergence of new critical theories with historical studies has politicized the study of the theatre. Neither play text, performance, nor scholarship and teaching can safely reside any longer in the "e;free,"e; politically neutral, self-signifying realm of the aesthetic. Politicizing theatrical discourse means that both the hermeneutics and the histories of theatre reveal the role of ideology and power dynamics.New strategies and concepts-and a vital new phase of awareness-appear in these illuminating essays. A variety of historical periods, from the Renaissance through the Victorian and up to the most contemporary work of the Wooster group, illustrate the ways in which contemporary strategies do not require contemporary texts and performances but can combine with historical methods and subjects to produce new theatrical discourse.