Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Performances of Authorial Presence and Absence: The Author Dies Hard

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book takes Roland Barthes’s famous proclamation of ‘The Death of the Author’ as a starting point to investigate concepts of authorial presence and absence on various levels of text and performance. By offering a new understanding of ‘the author’ as neither a source of unquestioned authority nor an obsolete construct, but rather as a performative figure, the book illuminates wide-ranging aesthetic and political aspects of ‘authorial death’ by asking: how is the author constructed through cultural and political imaginaries and erasures, intertextual and intertheatrical references, re-performances and self-referentiality? And what are the politics and ethics of these constructions?
1 The Paradox of the Author's Death: An Introduction
1(38)
Part I Birth(s)
2 Author as a Heteroglossic Figure
39(18)
3 Embodiment and Textualization
57(20)
4 Performing the Self
77(34)
Part II Resurrections
5 Resurrection as Adaptation: (Re)Makes, Deconstructions and the Gun
111(28)
6 The Author Is Present
139(26)
7 The Artist Is (Meaningfully) Absent
165(34)
Part III Conclusion
8 Coda: In Other Deaths
199(6)
Index 205
Silvija Jestrovic teaches in Theatre and Performance Studies at the University of Warwick, UK. She is the author of Theatre of Estrangement: Theory, Practice, Ideology (2006) and Performance Space Utopia: Cities of War, Cities of Exile (2013).