neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
SECTION I: The Nature of Interpersonal Conflict and Its Causes 1. Conflict in Everyday Life: An Introduction
2. Causes and Explanations for Conflict
3. Competitive and Cooperative Conflict Approaches
4. Sociocultural Context and Conflict
5. How Power and Trust Affect Conflict SECTION II: Conflict Management Skills 6. Listening
7. Personality Traits Related to Conflict and Intrapersonal Conflict
8. Negotiation
9. Mediation
10. Conflict Assessment SECTION III: Conflict in Context 11. Managing Difficult People in Conflict and the Aftermath of Conflict
12. Families and Conflict
13. Conflict in Romantic Relationships and Friendships
14. Conflict at the Workplace
15. Intercultural Conflict
16. Conflict and Social Media