Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Philosopher and music artist

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 22-Oct-2024
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9782682184421
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 22-Oct-2024
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9782682184421

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In The Philosopher and the Art of Music, Julius Portnoy presents a unique study that explores the profound relationship between philosophy and the development of music through the ages. The author discusses the influence of philosophical opinions on the course of music, and shows how philosophers did not limit their interest to the philosophy of music only, but rather studied this art in terms of its nature and influence, which made their opinions a great influence on its development. The roots of aesthetic thinking in music go back to the Greek philosopher Plato, who considered music a powerful force that could be exploited for good or evil, with its benefit or harm extending to the entire society. The book highlights how this philosophical vision influenced the attitude of philosophers towards music throughout the ages, and how radical developments in musical art in the early nineteenth century led to it declaring its autonomy, taking a more abstract form. This book combines philosophical analysis with historical study, making it an important reference for anyone interested in understanding the relationship between philosophy and music.