Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Philosophical Documents in Education: Pearson New International Edition

3.79/5 (42 ratings by Goodreads)
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 03-Oct-2013
  • Leidėjas: Pearson Education Limited
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781292053707
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 03-Oct-2013
  • Leidėjas: Pearson Education Limited
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781292053707

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Basic Approach/Summary For preservice and inservice teachers studying the historical and philosophical foundations of education. An anthology of primary sources that explores the philosophy of teaching and learning through a wide variety of viewpoints throughout history. The introduction to the fourth edition of Philosophical Documents in Education asks the simple question, what does it mean to be educated? That simple but profound inquiry is answered throughout the anthology's 16 chapters by both classical and contemporary educators, progressives, and philosophers. Driven by the idea that students can better understand and practice their profession by reading, contemplating, and discussing philosophical and historical literature, this collection of primary sources exposes readers to a wealth of ideas regarding teaching, learning, schooling, and instruction - from ancient texts to modern selections.
Introduction

Differing Perspectives on What It Means to Be Educated

1  Socrates and Plato

2  Aristotle

3  John Locke

4  Jean-Jacques Rousseau

5  Catharine Macaulay

6  Conflicting Educational Visions:The Puritans and Thomas Jefferson

7  Local vs. Centralized Control of Schooling

8  John Dewey

9  Traditional versus Progressive Education:The Great Debate

10  Education:  The Panacea for African-Americans

11  Maxine Greene

12  Jane Roland Martin

13  Paulo Freire

14  Nel Noddings

15  Philosophy for Children: Matthew Lipman, Gareth Matthews, and Kieran
Egan

16  Parker J. Palmer