Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Phonetics in Language Teaching

(Temple University, Philadelphia), (Boston University), (Howard Community College, Maryland)
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Phonetics
  • Išleidimo metai: 19-Jan-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108998567
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Phonetics
  • Išleidimo metai: 19-Jan-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108998567
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element explores ways in which language teachers, especially teachers of English, can benefit from knowledge of phonetics. It also offers recommendations for introducing and improving pronunciation teaching in the classroom. While hoping that this Element is useful to instructors of all languages, the majority of the examples comes from North American English (NAE) and the English language classroom. At the same time, the Element acknowledges that English language teaching is rather different from the teaching of other languages, since nowadays, most interactions around the world in English do not involve a native speaker, and use of English as a lingua franca (ELF) has become widespread. Teachers of English should be aware that their students may not want to mimic all aspects of native-speaker pronunciation; since some native-speaker patterns of speech, such as the extensive simplification and omission of sounds may not be helpful in enhancing intelligibility.

This Element explores ways in which teachers of English can benefit from knowledge of phonetics. It also offers recommendations for introducing and improving pronunciation teaching in the classroom.

Daugiau informacijos

This Element connects phonetics knowledge and language teaching practice, informing effective teaching techniques and strategies.
1 Introduction
1(10)
2 Phonetic Transcription
11(8)
3 Articulation of Segments
19(19)
4 Coarticulation and Connected Speech Processes
38(6)
5 Prosody
44(14)
6 Advances, Issues, and Technology
58(9)
7 Conclusion
67(1)
Glossary 68(3)
References 71