neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface. Contributors.
Chapter 1 The Development of the Project Portfolio Concept.
Chapter 2 Corporate Strategy and Project Management for Developing a Portfolio of Products.
Chapter 3 Developing a New Portfolio.
Chapter 4 Establishing a Governance Model for Strategic Portfolio Management.
Chapter 5 Portfolio Governance.
Chapter 6 Marketing the Project Portfolio.
Chapter 7 Portfolio Management Success.
Chapter 8 Strategic Portfolio Management through Effective Communications.
Chapter 9 Project Portfolio Management and Communication.
Chapter 10 Delivering Organizational Value in the Zone of Uncertainty.
Chapter 11 Strategic Alignment for Agile Portfolios.
Chapter 12 Dynamic Capability through Project Portfolio Management. Index.