neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Section I: Book and Level Design Introduction.
Chapter 1: Book Introduction.
Chapter 2: Definition of Level Design and Level Designers. Section II: Production and Social Skills.
Chapter 3: Level Design Production.
Chapter 4: Diplomacy of Level Design.
Chapter 5: Teamwork and Leadership Tools. Section III. Level Design Theory.
Chapter 6: About Vision, Pillars, and Direction.
Chapter 7: Abstract Level Design.
Chapter 8: The Big Picture.
Chapter 9: High-Level Layouts.
Chapter 10: Connective Tissue. Section IV: Practical: How to Get Started.
Chapter 11: Concept Phase.
Chapter 12: First Steps. Section V: Practical: Layouts.
Chapter 13: Cover, Flow, and Player Leading.
Chapter 14: Scenarios and Location Types. Section VI: Practical: Technical Aspects and Game Design.
Chapter 15: Scripting and Technical.
Chapter 16: Working with Ingredients. Section VII: Closing Topics.
Chapter 17: Closing and Shipping.
Chapter 18: Becoming a Level Designer.