Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Prefiguring the Idea of the University for a Post-Capitalist Society

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Marxism and Education
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2023
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031466496
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Marxism and Education
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2023
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031466496

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Using an Open Marxist theoretical framework, this book provides a critique of the neoliberal reforms made to higher education since the late 1970s and the impact this has had on the sector. Rather than arguing for a return to the idea of the public university, the book argues that public and private models of higher education are both forms of capitalist accumulation and have historically perpetuated forms of oppression, exploitation and discrimination; thus, a more radical solution that addresses both the current crisis of higher education and the contradictory and exploitative nature of late capitalism is required. This book critically examines the autonomous learning spaces that emerged out of the UK student protests (2009-2010) and documents what can be learned from them to prefigure the idea of the university for a post-capitalist society.
 1. Higher Education Policy and Reform in England (1945 present).-
Chapter
2. Protest and Resistance: The Emergence of Autonomous Learning
Spaces.
Chapter
3. Understanding the Practical and Theoretical Importance of
Autonomous Learning Spaces.
Chapter
4. Methodology.
Chapter
5.
Participatory Action Research and the Social Science Centre.
Chapter
6. Case
Study Research with Six Autonomous Learning Spaces in the UK.
Chapter
7.
Discussion of Research Findings. 
Gary Saunders is Associate Professor in Criminology and Sociology at the University of Nottingham, UK.