Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Preparing White Teachers for Anti-Racist Education: Critical Reflection and Generativity for Transformative Praxis

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 22-Dec-2024
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031735349
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 22-Dec-2024
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031735349

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Using a framework combining Critical Race Theory and Critical Reflection and Generativity for Transformative Praxis, this book examines both how white preservice teachers conceive of race and racism (habits of mind) and how they react when dealing with race and racism in the classroom (patterns of acting). With firm grounding in real-world data, the authors detail ways in which teacher educators can recognize and deal with preservice teachers who cannot—or will not—translate their reflections on race into actions against racism.

Chapter 1: Educational Equity and the Teacher-Student Diversity Gap.-
Chapter 2: Theoretical Framework and Research Context: Seeing Through the
Prism of Racism.
Chapter 3: From Camouflage to Pledging Commitment: Race in
the Habits of Mind.
Chapter 4: One Step Forward, Two Steps Back: Racism in
the Patterns of Acting.
Chapter 5: Toward Anti-Racist Teacher Education.-
Chapter 6: Cultivating Critical Reflection for Transformative Learning in the
Context of Race.
Chapter 7:  The Potential to Achieve.
Katrina Liu is Associate Professor of Teacher Education in the Department of Teaching and Learning, University of Nevada, Las Vegas, USA.  





Michael K. Thomas is Associate Professor in the Department of Educational Psychology, University of Illinois Chicago, USA. 





Richard Miller is Associate Professor of Ethnomusicology in the School of Music, University of Nevada, Las Vegas, USA.