neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
CEFR & Action Research.- Using the CEFR as a Conceptual Tool for Action Research.- The CEFR-focused Action Research Model (CARM).- AR Projects Guided by CARM.- Action-oriented Approach and Academic Reading: Creating Tools to Guide Learner Development.- Using CEFR/CV Mediation Descriptors to Navigate Meaning in a Mixed-Level CLIL Class.- Developing CEFR-informed Pre-A1 and A1 Writing Instructional Materials for a Junior High School in Japan.- Enhancing Learning-oriented Assessment Through the Practical Application of CEFR Descriptors.- Using an Electronic European Language Portfolio (E-ELP) to Promote Learner Autonomy.- Learner Autonomy, Goal-Setting, and the Implementation of an Electronic Portfolio in a University English Class.- Working with Teachers to Apply CEFR Can-do Descriptors in the Classroom Colin Rundle.- A Critical Reflection on the CARM Project.- CEFR, CARM and Collaboration: Reflecting on the Project.