Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Racist Incidents and Bullying in Schools: How to Prevent Them and How to Respond When They Happen

  • Formatas: 157 pages
  • Išleidimo metai: 31-Oct-2008
  • Leidėjas: Trentham Books Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781858565835
  • Formatas: 157 pages
  • Išleidimo metai: 31-Oct-2008
  • Leidėjas: Trentham Books Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781858565835

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

All schools recognize they have an ethical and legal responsibility to prevent bullying regarding racism, culture and religion, and to deal robustly and sensitively with incidents that occur. But there are complex practical and theoretical questions.

* What are the differences between racist bullying and other forms of bullying?
* How do we educate children and young people to see that racism and cultural prejudices are damaging even when no offence is intended or taken?
* How do we ensure the recording and reporting of racist incidents is of positive value, not just a bureaucratic chore?
* How do we ensure that our efforts are not counter-productive?
* What are the implications for the curriculum and for school organization and ethos?

This book handles such questions by describing a range of recent projects and initiatives at national, local and institutional levels. It will be invaluable to policy makers, managers and teachers in primary and secondary schools, and to officers and school improvement partners in local authorities.