Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Radical Theatre: Greek Tragedy in the Modern World

  • Formatas: 160 pages
  • Serija: Classical Inter/faces
  • Išleidimo metai: 25-Feb-2014
  • Leidėjas: Bristol Classical Press
  • ISBN-13: 9781472502346
  • Formatas: 160 pages
  • Serija: Classical Inter/faces
  • Išleidimo metai: 25-Feb-2014
  • Leidėjas: Bristol Classical Press
  • ISBN-13: 9781472502346

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book opens a dialogue between the tragic theatre in ancient Athens and the multiple performances of the modern world. In five interconnected essays, Rush Rehm engages tragedy on its own terms, using our oldest theatre as inspiration for how we might shape the theatre of the future.
Part analysis, part polemic, Radical Theatre engages the aesthetic, political and ethical challenges of Greek tragedy as a means of confronting what tomorrow's theatre can do.

Rehm (drama and classics, Stanford U.) uses the word radical to point to ancient Greek tragedy as the root of modern theatre, but also to suggest the ability of theatre as capable of challenging and undermining accepted practice. In five essays he seeks to engage the original form of ancient tragedy through explorations of the performance space of Greek theater, tragedy's confrontation with fear, the relationship between freedom of agency and human constraints, the way tragedy dramatizes the ideology of the Athenian city-state and its empire, and the relationship between performance and temporality. Throughout he considers the lessons such investigations may have for modern theater. Distributed in the US by International Publishers Marketing. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)