Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Reading the Puppet Stage: Reflections on the Dramaturgy of Performing Objects

  • Formatas: 188 pages
  • Išleidimo metai: 21-Aug-2023
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000918380
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 188 pages
  • Išleidimo metai: 21-Aug-2023
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000918380
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Drawing on the author’s two decades of seeing, writing on, and teaching about puppetry from a critical perspective, this book offers a collection of insights into how we watch, understand, and appreciate puppetry.

Reading the Puppet Stage uses examples from a broad range of puppetry genres, from Broadway shows and the Muppets to the rich field of international contemporary performing object experimentation to the wealth of Asian puppet traditions, as it illustrates the ways performing objects can create and structure meaning and the dramaturgical interplay between puppets, performers, and language onstage.

An introductory approach for students, critics, and artists, this book underlines where significant artistic concerns lie in puppetry and outlines the supportive networks and resources that shape the community of those who make, watch, and love this ever-developing art.



Drawing on the author’s two decades of watching, writing, and teaching about puppetry from a critical perspective, this is a collection of insights into how we watch, understand, and appreciate puppetry.

Recenzijos

Winner of the Nancy Staub Publications Award 2024.

Introduction
1. A Puppet Being and a Puppet Doing
2. The Dramaturgy is
in the Object
3. The Image Aspect of the Puppet
4. Humans and Objects
5.
Notes on Sounds and Words Conclusion: Choices We Made
Claudia Orenstein is Professor of Theatre at Hunter College and the Graduate Center, CUNY, USA.