Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Reclaiming Authenticity: Unearth Your True Self and Build an Equitable Classroom (Create an equitable classroom that empowers all students.)

  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 15-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781954631687
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 15-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781954631687

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Gain a transformative and practical guide that will help you deepen your understanding of how systemic inequities impact you and your students. In this book, the authors serve as co-conspirators to help educators develop authentic, inclusive approaches. You’ll learn to strategically challenge the status quo, empower other educators, and make practical changes to ensure equitable learning environments for all students.


K–12 teachers can use this book to:
  • Examine the complexity of identity to help them understand themselves and their students and avoid perpetuating harm
  • Take a journey from examining systemic inequities that affect schools to envisioning a future of equitable education
  • Identify unintentionally harmful practices and shift to culturally competent practices that ensure authenticity in the classroom
  • Ponder their individual journeys as educators respond to chapter-reflection prompts
  • Engage with interactive tools, activities, and reproducibles

Contents:
Introduction
Chapter 1: The Value of Authenticity
Chapter 2: Teacher Identity, Intersectionality, and Cultural Competence
Chapter 3: The System and Authenticity
Chapter 4: Schooling, Authenticity, and Student Relationships
Chapter 5: (Try to) Do No Harm
Chapter 6: Dreams of an Authentic Future
Epilogue
References and Resources
Index