Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: (Re)constructing Gender in a New Voice: A Special Issue of the Journal of Language, Identity, and Education

Edited by (University of Texas at San Antonio)
  • Formatas: 96 pages
  • Išleidimo metai: 30-Apr-2019
  • Leidėjas: CRC Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429529924
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 96 pages
  • Išleidimo metai: 30-Apr-2019
  • Leidėjas: CRC Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429529924
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The articles in this special issue examine the relationship between gender identity and second language learning from a variety of perspectives, all of which share a basic grounding in sociocultural theories of learning and poststructural theories of language. (Re)constructing Gender in a New Voice presents a range of approaches to questions regarding the role of gender identity in a set of distinct local contexts. In this issue, Guest Editor Juliet Langman contends that an examination of the tensions between past and current ways of expressing identity will allow for continued theorizing on the nature of gender identity and its role in multiple language learning and use.
(Re)constructing Gender in a New Voice: An Introduction, ARTICLES,
Gender Codes at Odds and the Linguistic Construction of a Hybrid Identity,
Gender Enactments in Immigrants Discursive Practices: Bringing Bakhtin to
the Dialogue, The Days Now Is Very Hard for My Family: The Negotiation and
Construction of Gendered Work Identities Among Newly Arrived Women Refugees,
I Always Had the Desire to Progress a Little: Gendered Narratives of
Immigrant Language Learners, BOOK REVIEWS, Bilingual Couples Talk: The
Discursive Construction of Hybridity, by Ingrid Piller, The Verbal
Communication of Emotions: Interdisciplinary Perspectives, by Susan Fussell
(Ed.), Acknowledgments
Thomas Ricento, Division of Bicultural-Bilingual Studies, College of Education and Human Development, University of Texas, 6900 N. Loop 1604 West, San Antonio, TX 782490653. Fax: 210-458-5962. E-mail: tricento@utsa.edu Terrence Wiley, Division of Educational Leadership and Policy Studies, College of Education, Arizona State University, Main Campus, P.O. Box 872411, Tempe, AZ 85287-2411. Fax: 480-965-1880. E-mail: twiley@asu.edu