Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Red Wilderness

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Stahlecker Selections
  • Išleidimo metai: 15-Mar-2025
  • Leidėjas: Four Way Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781961897250
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Stahlecker Selections
  • Išleidimo metai: 15-Mar-2025
  • Leidėjas: Four Way Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781961897250
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In defiance of life’s intractable march forward, Red Wilderness by Aaron Coleman (Winner of the 2020 GLCA New Writers Award) sounds the strange fathoms of the past, weaving a living song beyond what haunts our country and ourselves. Coleman's second collection interpolates American history with his own family's legacy, reflecting on national identity, Blackness, taboo, faith, and remembrance while enacting a multigenerational chorus of poems that stretches back to the Civil War. In present day, Coleman “[ tries] a new way home / past the pawn shop neon-green with memory” and inspects bird bones in “tall, forgotten weeds” while “hard rain” turns his ground into “a gulch”—another place where “the end got here before us.” In the next poem, transported between storms, Coleman channels his ancestor, a soldier of the Pennsylvania 25th Colored Infantry at sea during a downpour in March 1864: “I say no to death now. I’m nobody’s slave / now. I’m alive    and not alone.” In these restorative lyrics, an end is an entrypoint to memory and reimagination, to something unending—a spiritual freedom, collective strength, and boundless love threading separate years into one strand. Red Wilderness visualizes an intimate, living archive that maps myths and realities of blood, boundaries, geography, and genealogy, and Coleman brilliantly curates the sound of time’s river wending across ancient land. “Hold and let fall water,” he instructs us. “If I / listen for my body living I hear who I am.”