neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction: Tourist Spots, Holy Ice Creams and Zen Monastic Brands
1. Religion and Tourism: Definitions, Theoretical Perspectives and Contemporary Japanese Dynamics
2. Temples, Shrines and Play: Historical Patterns, Transport Networks and State Policies
3. When Religion is Not Religious: The State, Tourism and Constitutional Acrobatics
4. What Shall We Do on Wednesday? The Shikoku Pilgrimage, Tourism, Heritage and Economic Regeneration
5. Stations, Stamps and the Significance of Sweets in the Saikoku Pilgrimage
6. Mystical Mountains and Ascetic Training as Tourist Attractions: Spiritual Japan for Visitors
Concluding Comments: Religion, Tourism, the State, Decline and Secularisation
Bibliography
Index