Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Resilient University: How Purpose and Inclusion Drive Student Success

With (University of Maryland Baltimore County), With (University of Maryland Baltimore County), With (University of Maryland Baltimore County), (University of Maryland Baltimore County)
  • Formatas: 280 pages
  • Išleidimo metai: 05-Mar-2024
  • Leidėjas: Johns Hopkins University Press
  • ISBN-13: 9781421448459
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 280 pages
  • Išleidimo metai: 05-Mar-2024
  • Leidėjas: Johns Hopkins University Press
  • ISBN-13: 9781421448459
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

How university leaders'' empowering approach to resiliency was tested by the dual crises of the COVID-19 pandemic and racial unrest.

In 2020, some higher education leaders successfully navigated the unprecedented challenges the year presented and emerged as resilient agents of change in their academic communities. Freeman A. Hrabowski III was one of many leaders who followed the science during the pandemic and followed his heart in the fight for racial justice, even though the science was often playing catch-up with the virus, and campuses were playing catch-up on the history of race in our country. This precarious position often left higher education leaders in the disquieting position of making decisions with only partial or changing information.

Drawing from lessons learned in real scenarios, the authors provide practical recommendations for empowering colleagues, cultivating resilience and courage, and sustaining purpose and inclusion within institutions. Building on Hrabowski''s previous book The Empowered University, The Resilient University offers university leaders invaluable insight into how the qualities of openness, resilience, courage, passion, and hope can be harnessed in times of crisis to guide their institutions to thrive.