neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Brief History of Retail
1 Retail Sectors
Food/ Fashion/ Home/ Leisure and Entertainment/Case Study/Summary/Exercise
2 Retail Sites
Department Stores/ High Street/ Shopping Centers/ Out-of-town Shopping/ The Concourse/ Alternative
Venues/Case Study/Summary/Exercise
3 Branding & Identity
What is Branding?/ Developing a Brand/ Selling a Brand/Case Study/Summary/Exercise
4 The Retail Environment
Retail and Sustainability/ Materials/ Lighting/ Climate and Sound/Case Study/Summary/Exercise
5 Methods of Organizing Space
Principles of Retail Organization/ Merchandising/ Service and Ancillary Space/Case Study/Summary/Exercise
6 Design Detail
The Shop Facade/ Interior Architecture/ Fixtures and Fittings/Case Study/Summary/Exercise
7 Consumer Psychology
Different Types of Shoppers/Design to Encourage Consumption/Case Study/Summary/Exercise
Bibliography
Glossary
Acknowledgements
Index