Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Retailing in the European Union

  • Formatas: 240 pages
  • Išleidimo metai: 12-Aug-2005
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134517268
  • Formatas: 240 pages
  • Išleidimo metai: 12-Aug-2005
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134517268

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

As retailing becomes increasingly important in global economics, the similarities and differences of retailing from country to country are now more evident. This unique and timely study of retail structures across Europe, gives an insightful overview of the internationalization of retailing and asks important questions regarding the effectiveness of different retailing sectors.

With chapters on Denmark, France, Germany, Greece, Italy, Spain and the United Kingdom, this contemporary study examines the extent to which Europe's increasingly homogenous environment applies to retailing. By considering overall structural and socio-economic variables of country-to-country retailing, it draws fascinating conclusions on efficiency and competition within the European Union.

A major contribution to the field of European retail studies, this significant work in comparative legislation is essential reading for anyone studying retailing at postgraduate or undergraduate level or with an interest in comparative economics.
List of figures
vii
List of tables
ix
List of contributors
xi
Acknowledgements xiii
Introduction 1(6)
Denmark
7(16)
Hanne Gardner
France
23(33)
Enrico Colla
Germany
56(25)
Klaus Barth
Michaela Hartmann
Greece
81(21)
David Bennison
Italy
102(24)
Luca Zanderighi
Spain
126(29)
Marta Frasquet
Irene Gil
Alejandro Molla
United Kingdom
155(33)
Stewart Howe
Overview and conclusions
188(27)
Stewart Howe
Index 215
Stewart Howe is Director of DBA programme, Dundee Business School, University of Abertay Dundee.