Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Rethinking the Musical Instrument

  • Formatas: 465 pages
  • Išleidimo metai: 25-Jan-2022
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527578968
  • Formatas: 465 pages
  • Išleidimo metai: 25-Jan-2022
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527578968

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This volume brings together scholars and artist-researchers to explore the nature and function of musical instruments in creative practices, and their role in musical culture. Through historical, theoretical, critical, practical-artistic perspectives and case studies, the contributors here examine identities and affordances of acoustical, electronic and digital musical instruments, the kinds of relationships that composers and performers establish with them, and the crucial role they play in the emergence of musical experiences and meanings.
Mine Doantan-Dack is a musicologist and a concert pianist. She studied at the Juilliard School and holds a PhD from Columbia University. Her books include Mathis Lussy: A Pioneer in Studies of Expressive Performance (2002), the edited volumes Recorded Music: Philosophical and Critical Reflections (2008) and Artistic Practice as Research in Music (2015), and a volume titled Music and Sonic Art: Theories and Practices (2018), which she co-edited with John Dack.