Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Reworking the Ballet: Counter Narratives and Alternative Bodies

(University of Northampton UK)
  • Formatas: 240 pages
  • Išleidimo metai: 09-Nov-2007
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203937235
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 240 pages
  • Išleidimo metai: 09-Nov-2007
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203937235
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Challenging and unsettling their predecessors, modern choreographers such as Matthew Bourne, Mark Morris and Masaki Iwana have courted controversy and notoriety by reimagining the most canonical of Classical and Romantic ballets.

In this book, Vida L. Midgelow illustrates the ways in which these contemporary reworkings destroy and recreate their source material, turning ballet from a classical performance to a vital exploration of gender, sexuality and cultural difference.

Reworking the Ballet: Counter Narratives and Alternative Bodies articulates the ways that audiences and critics can experience these new versions, viewing them from both practical and theoretical perspectives, including:

  • eroticism and the politics of touch
  • performing gender
  • cross-casting and cross-dressing
  • reworkings and intertextuality
  • cultural exchange and hybridity.