neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments. Introduction. PART I BASIC CONCEPTS. Chapter 1 Props, Pivot Points, and Hierarchies.
Chapter 2 Deformers.
Chapter 3 User Controllers.
Chapter 4 Utility Nodes and Custom Attributes. Chapter 5 Joints.
Chapter 6 Blendshapes and Set Driven Key. PART II THE BIPED. Chapter 7 The Biped.
Chapter 8 Skinning.
Chapter 9 Upper Body, Lower Body, and Root: Always Have a Cha-Cha.
Chapter 10 Feet and Knees: Simple, Group-Based, and Joint-Based Feet.
Chapter 11 Spines: FK, Spline and SDK (Set Driven Key).
Chapter 12 Arms, Elbows, and Clavicles: Single Chain, Triple Chain with Wrist Twist (SDK or Cluster).
Chapter 13 Hands: SDK, SDK and Keyable CNTRLs.
Chapter 14 Eyes, Blinks, and Smiles. Chapter 15 Master CNTRL and Scalable Rigs. PART III ADVANCED TOPICS. Chapter 16 OMG-Gimbal Lock.
Chapter 17 Advanced Controls.
Chapter 18 Stretchy.
Chapter 19 Broken Rigs and Dangly Bits.
Chapter 20 Rigging for a Parallel World. Epilogue. Index.