Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Robert Schumann and the Piano Concerto

(Oberlin College, USA)
  • Formatas: 380 pages
  • Išleidimo metai: 09-May-2023
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000944877
  • Formatas: 380 pages
  • Išleidimo metai: 09-May-2023
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000944877

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Robert Schumann was a unique personality in 19th century music: a celebrated music critic and champion of new composers as well as a talented performer and composer himself, he did much to modernize the literature and performance style for the piano. This book covers the key period of c. 1815-55, exploring how the generation that came after Beethoven was central in reshaping and refining the conception of the concerto style, and particularly the piano concerto. It relates Schumann's own compositional development to his musical environment, recreating the exciting milieu in which Schumann and his contemporaries lived and worked. Written in scholarly, but non-technical language, Robert Schumann and theDevelopment of the Piano Concerto will appeal to college and conservatory teachers and students, as well as music connoisseurs. Also includes 60 musical examples.
Acknowledgments Introduction
1. Amateur and Virtuoso Musician
2. The
Virtuoso Concerto
3. First Concerto Expositions and their Models
4. First
Romantic Piece
5. Beethoven and Mozart Reception
6. Critical Observer: The
Old Form I
7. Critical Observer: The Old Form II
8. Critical Observer: New
Forms I
9. Critical Observer: New Forms II
10. Concertsatz in D Minor
11.
Phantasie
12. Concertstücke
13. Team Programs Epilogue Notes Works Cited Index
Claudia Macdonald