neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. The Potential and Actual Roles of Evaluators in Curriculum Development P. Tamir
2. Evaluation in The Biological Sciences Curriculum Study 1958-65 H. Grobman
3. The Formative Evaluation Activities Associated with Australian Science Education Project B.J. Fraser
4. The Physical Science Evaluation, Western Australia 1978-79: An Application of the Illuminative Model D.J. Boud, M.B. Dynan, L.H. Parker and A.S. Ryan
5. Evaluation of The Scottish Integrated Science Course S.H. Kellington and A.C. Mitchell
6. A Research Approach to the Evaluation of Scottish Integrated Science S. Brown
7. Some Key Concepts Underlying Teachers' Evaluations of Innovations J. Elliott
8. The Evaluation of the Israel High School Biology Project P. Tamir
9. The Autonomous Unit of Evaluation: Combining the Strengths of In-House and External Evaluations A. Lewy
10. Concluding Comments P. Tamir