Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Romeo and Juliet in Palestine: Teaching Under Occupation

3.53/5 (168 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 26-Jun-2015
  • Leidėjas: Zero Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781782796367
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 26-Jun-2015
  • Leidėjas: Zero Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781782796367

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Is 'Romeo and Juliet' really a love story, or is it a play about young people living in dangerous circumstances? How might life under occupation produce a new reading of 'Julius Caesar'? What choices must a group of Palestinian students make, when putting on a play which has Jewish protagonists? And why might a young Palestinian student refuse to read? For five months at the start of 2013, Tom Sperlinger taught English literature at the Abu Dis campus of Al-Quds University in the Occupied West Bank. In this account of the semester, Sperlinger explores his students' encounters with works from 'Hamlet' and 'The Yellow Wallpaper' to Kafka and Malcolm X. By placing stories from the classroom alongside anecdotes about life in the West Bank, Sperlinger shows how his own ideas about literature and teaching changed during his time in Palestine, and asks what such encounters might reveal about the nature of pedagogy and the role of a university under occupation.
Author's note x
Map
xi
1 Romeo and Juliet in Palestine
1(13)
2 No such place
14(10)
3 This mad reality
24(9)
4 I was part of the story
33(12)
5 The rights of the reader
45(9)
6 Storm warnings
54(11)
7 Some boy
65(11)
8 When I was out
76(14)
9 You may kill me
90(9)
10 Hamlet's dangerous state
99(10)
11 Split the air
109(11)
12 My country's friend
120(11)
13 Schools to me
131(12)
Acknowledgements 143
Tom Sperlinger is Reader in English Literature and Community Engagement at the University of Bristol. Romeo and Juliet in Palestine is his first book.