Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Sammlungen in Bewegung: Historische Essays

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 16-Dec-2024
  • Leidėjas: Schwabe Verlagsgruppe AG
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783796552175
Sammlungen in Bewegung: Historische Essays
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 16-Dec-2024
  • Leidėjas: Schwabe Verlagsgruppe AG
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783796552175

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In vier Essays untersucht Helmut Zedelmaier Sammlungen in Bewegung und das damit verbundene Problem der Provenienz. Dazu nimmt er sich vier unterschiedliche historische Fälle vor: Im Fall der Münchner Kunstkammer steht die Frage der Provenienz eines Sammlungsausschnitts im Zentrum, nämlich die Frage nach der Herkunft russischer Objekte. Im Fall der Marienbibliothek in Halle an der Saale ist es die Frage nach den Zeitumständen und Ideen, die Sammlungen initiierten und bewegten; im Fall der Ingolstädter mathematisch-physikalischen Sammlungen deren institutionelle, soziale und wissenschaftliche Bewegungsgeschichte. Der Fall des Frankfurter Sammlers Zacharias Conrad von Uffenbach nimmt dessen Netzwerke, Korrespondenzen, Exzerpierpraktiken und Katalogproduktionen in den Blick. Der resümierende Epilog zeigt, dass wir Referenzen benötigen, um das soziale Leben, Überleben oder Verschwinden von Sammlungsobjekten beschreiben zu können.