Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Sampling: An Introduction for Social Scientists

  • Formatas: 154 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 01-May-2025
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040336267
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 154 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 01-May-2025
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040336267
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Sampling (1967) aims to simplify sampling theory for social scientists, many of whom are unwilling mathematicians. It discusses percentages and weighted averages; frequency distributions, their means and variances; experimental and theoretical sampling distributions; problems of estimation and significance; practical sampling schemes and some of the difficulties of devising questionnaires. All these topics are illustrated by practical examples.



Sampling (1967) aims to simplify sampling theory for social scientists. It discusses percentages and weighted averages; frequency distributions; experimental and theoretical sampling distributions; problems of estimation and significance; practical sampling schemes and some of the difficulties of devising questionnaires.

1. Information from Samples
2. Averages and Percentages
3. Frequency Distributions
4. The Chi-squared Distribution
5. A Test of Association
6. Averages and Measures of Dispersion
7. The Normal Distribution
8. Probability and Sampling Distributions
9. Estimations of the Mean
10. The Binomial Distribution
11. Estimating Proportions
12. Significant Differences
13. The Choice of Samples
14. The Accuracy of Sample Estimates
15. The Collection of Statistics