Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Schools and Special Needs: Issues of Innovation and Inclusion

  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 14-Dec-2000
  • Leidėjas: SAGE Publications Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781847876362
  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 14-Dec-2000
  • Leidėjas: SAGE Publications Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781847876362

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Shortlisted for the Standing Conference on Studies in Education (SCSE) book awards for 2001





In Schools and Special Needs, the authors provide a critical perspective on the dominant `inclusion model of special needs education, in terms of implementation in schools and effectiveness of pupil learning outcomes. They take issue with the major advocates of the inclusion model and argue that a different way of understanding special educational needs in mainstream schools is both possible and necessary.









The authors, who are eminent in the special needs field, use up-to-date material to develop a new model for special- education in schools.
Preface vii
Acknowledgements ix
Glossary x
Inclusion in an English context
1(14)
Inclusion, special education and schools as organisations
15(24)
Lakeside Community College: serving the whole community
39(22)
St Joseph's RC Comprehensive School: releasing the students' potential
61(25)
Moorgate School: the comprehensive ideal
86(20)
Seaview Comprehensive School: change and conflict
106(27)
Common themes
133(13)
Explaining ambiguity: competing theories
146(14)
Dilemmas, contradictions and dialectics in responding to diversity
160(13)
Beyond inclusion?
173(14)
Appendix A methodological note 187(8)
References 195(13)
Index 208