Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Self-Regulated Learning in the Inverted Classroom: Motivational Effects Using the Example of Engineering Students

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 19-Mar-2024
  • Leidėjas: Springer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658441050
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 19-Mar-2024
  • Leidėjas: Springer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658441050
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The Inverted Classroom is a blended learning scenario that consists of two phases: In the Online Phase the learners acquire learning content using interactive learning materials, primarily videos, provided by the teacher online. In a second stage, there is an Attendance Phase at the higher education institution with the purpose of learners processing, practising and deepening their understanding of what they have already learnt in a class with other stakeholders. 





 





Based on the Self-Determination Theory of Richard M. Ryan and Edward L. Deci, this qualitative study examines how learning in the Inverted Classroom affects the basic psychological needs of autonomy, competence and relatedness of higher education engineering students. A central aspect is the promotion of the students' intrinsic learning motivation through support measures and appropriate didactical design.

Introduction.- Fundamentals of the Inverted Classroom Model.- Fundamentals of Self-Regulated Learning.- Collaborative Learning.- State of Research.- Empirical Study.- Outlook.- Appendix.

Dr. Marion Rink works as a project manager for a digital agency. She also leads workshops about her research into e-learning and is a freelance writer.