neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
PART 1: Identifying the needs of learners with SEND
Chapter 1: Rethinking SEND and Learning Difficulties
Chapter 2: SEN Code of Practice
Chapter 3: Special Educational Needs and Disabilities (SEND)
PART 2: Providing for the needs of learners with SEND
Chapter 4: Inclusion: Access, Challenges, Barriers
Chapter 5: High Quality Teaching
Chapter 6: SEN Support: A Graduated Approach
Chapter 7: Education, Health and Care Plans
Chapter 8: Multi-Agency Working
Chapter 9: The SENCO Role
Chapter 10: A Whole-School Approach
Chapter 11: Developing Personalised SEND-Friendly Learning Environments
PART 3: Evaluating progress for learners with SEND
Chapter 12: Good Progress or Underachievement?
Chapter 13: Developing Pupil Voice and Independence
Chapter 14: Parents as Equal Partners
Chapter 15: Walking the (SENCO) Job
Conclusion: and SEND Review.