Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Service Innovation

  • Formatas: 174 pages
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2016
  • Leidėjas: Business Expert Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781631574962
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 174 pages
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2016
  • Leidėjas: Business Expert Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781631574962
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

All the worlds most advanced economies are dominated by service. The service sector also employs the largest number of people and it is the fastest growing sector, both in number of companies and employees.

The questions posed in the book are:

(1) How is it growing? (2)What are these new service innovations? (3)What are the drivers? (4)How can organizations work with service innovations in a structured way?





The book views service as the value-creating activity that customers perform in their own context. The role of a company is to provide the resources and knowledge to enable value creation. Based on this view, we develop a model of service innovation and develop guidelines for what is required from the organizational perspective; how should an organization view its customers in order to be successful, what does a service development process look like, and how to transform an organization that has a product focus to a service or solution provider.

Despite the heightened focus on service in society, most models and theories of innovation are based on that the norm is a physical good. We believe that the norm is actually experiential and service based. This book addresses this mismatch of theory and practice for the benefit of those who are seeking to understand, teach, and practice service innovation.
Anders Gustaffson, Professor of Business Administration in the Service Research Center at Karlstad University, Sweden.