Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Service Management Online

  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 20-Feb-2023
  • Leidėjas: Stationery Office Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780117082922
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 20-Feb-2023
  • Leidėjas: Stationery Office Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780117082922
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This is a practical guide for anyone involved with the creation and development of efficient service request catalogues for consumer and business services. In order to have smooth online transactions, the service request catalogue is critical. This publication will benefit not only those in IT, but also those who need to oversee delivery of an automated catalogue to ensure optimal implementation for a successful customer experience.This is a frequently confused area and the author provides practical guidance as well as distinguish the differences between defined services and requests associated with them. Also included are topics such as integrating governance, tool considerations and catalogue measurement and improvement.Key FeaturesPractical guide to implementing a service request catalogueBackground information on defining services and service offeringsHow to streamline request fulfilment processesTips and tricks for designing an effective service portal and service request catalogueA guide on how to select the right toolsHow to measure success and integrate governanceStrategies for ensuring adoptionFirst title on this topic written by a highly experienced author