Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Service Science in China

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 06-Jan-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783642344978
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 06-Jan-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783642344978

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Service science research system constitutes service philosophy, resource allocation, operational management and service technology. This book integrates knowledge of service management, operational management, logistics and supply chain management, constructs a research system for this emerging discipline.

A service economy era is coming! As the basic discipline of service dominant era, service science mainly studies common rules of service activities, aiming to provide theoretical bases for creating service value in the new era. The book, which integrates knowledge of service management, operational management, logistics and supply chain management, constructs a research system for this emerging discipline. Service science research system constitutes service philosophy, resource allocation, operational management and service technology. Many cases about China’s service enterprises are incorporated in the book, in the hope of providing readers an insight into not only service science but also the development of China’s service economy.
Preface.- Service Economy Knocks.- The Rise of Service Science.- The Connotation of Service Science.- Overview of Service Science Research System.- Service Philosophy.- Resource Allocation.- Operation Management.- Supporting System of Service Technology.- Service Science Application on Traditional Service Industries.- Application of Service Science in the Emerging Service Industries.