Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Shaping the Corporate Future: Leading Executives Share their Vision and Strategies

  • Formatas: 248 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 03-Mar-2025
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040337141
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 248 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 03-Mar-2025
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040337141
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First published in 1989, Shaping the Corporate Future describes how executives in some of Europe’s leading companies see the future for their organizations. It also sets out some of the steps they are taking in an attempt to ensure a successful future. The companies that feature in this book range from large well-known internationals like ICI, Electrolux and Shell UK to medium size firms such as Jaguar, BMW and JCB.

The book discusses important themes like coping with unpredictability; 1992 and the global market; stimulating freedom and responsibility; towards a new idea of management; creating the international manager; and rethinking the market. This is an important reference work for students of business management, executive training programs and for corporate professionals.



First published in 1989, Shaping the Corporate Future describes how executives in some of Europe’s leading companies see the future for their organizations. It also sets out some of the steps they are taking to ensure a successful future.

Foreword Preface 1. Coping with Unpredictability 2. Rethinking the Market 3. 1992 and the Global Market 4. More Flexibility or More Coherence? 5. Stimulating Freedom and Responsibility 6. Philosophies that Work 7. Towards a New Idea of Management 8. A Different Approach to Training 9. Creating the International Manager 10. Making Change Happen Company Profiles and Research Methods References Index