Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning

  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: BestMasters
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2016
  • Leidėjas: Springer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658124304
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: BestMasters
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2016
  • Leidėjas: Springer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783658124304

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In a multimethod laboratory study Alessia Ruf compared multimodal learning in system-paced and self-paced environments over time. The results show that overall participants achieved the highest learning success in short- and long-term when they learned with visual texts and controlled the learning time by themselves. These results reveal a general impression of the modality effect, show possibilities to improve e-learning systems and give recommendations for further research.
Theories of multimedia learning.- Application of different multimedia environments to investigate the influence of the modality effect on memory.- Eye-Tracking data analysis of the modality effect.
Alessia Ruf is currently studying Psychology at the University of Basel with specialization in Human-Computer Interaction.