neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Section I: Fostering Respect for Temperament Diversity
Chapter One: Navigating Extrovert Bias
Chapter Two: Temperament and Character Strengths
Chapter Three: Adaptability and Stretching
Section II: Creating Introvert-Friendly Classrooms
Chapter Four: From Participation to Engagement
Chapter Five: Silence as Prelude to Talk
Chapter Six: Parent-School Partnerships
Section III: Rescuing Solitude
Chapter Seven: Benefits of Solitude
Chapter Eight: Quiet Spaces
Section IV: Launching Quiet Initiatives
Chapter Nine: Call to Action
Acknowledgements
Notes
Index
Bibliography
About the Author