neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments | ix | ||
Introduction: The Silvering Screen | xi | ||
1 Same Difference? Gerontology and Disability Studies Join Hands | 3 | (35) | |
2 Baby Jane Grew Up: The Horror of Aging in Mid-Twentieth-Century Hollywood | 38 | (20) | |
3 Grey Matters: Dementia, Cognitive Difference, and the 'Guilty Demographic' on Screen | 58 | (17) | |
4 'Sounds Like a Regular Marriage': Monogamy and the Fidelity of Care | 75 | (24) | |
5 Yes, We Still Can: Paul Newman, Clint Eastwood, Aging Masculinity, and the American Dream | 99 | (22) | |
6 As Old as Jack Gets: Nicholson, Masculinity, and the Hollywood System | 121 | (18) | |
Conclusion: Final Films, The Silvering Screen Comes of Age | 139 | (10) | |
Filmography | 149 | (26) | |
Notes | 175 | (12) | |
Works Cited | 187 | (12) | |
Index | 199 |