Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Small Business and the Public Library: Strategies for a Successful Partnership

4.00/5 (18 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2011
  • Leidėjas: ALA Editions
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780838993224
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 01-Aug-2011
  • Leidėjas: ALA Editions
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780838993224

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Aligning with recent news stories on difficult economic times, Weiss, Serlis-Mcphillips, and Malafi target libraries endeavoring to assist users entering or already involved in the small business community. Small Business and the Public Library will help you reach out to this group of patrons with

Innovative programming ideas

Easy to translate suggestions for your day-to-day operations

Tips for helping clients become business literate on the Web, on paper, and out in the world of work

Whether patrons need resources to start their own business, search for a new job, or locate demographic statistics to help them market their existing product, this resource will help you answer questions and meet their needs.
Preface vii
1 Business Services and the Mission of the Library 1(10)
2 Collection Development: Tools of the Trade 11(36)
3 Programming: Opening the Doors 47(18)
4 Marketing: Getting the Word Out 65(18)
5 Networking: Meeting and Greeting 83(8)
6 The Power of Partnerships 91(18)
7 Funding: How to Pay for It All 109(8)
8 The Future 117(4)
Bibliography 121(6)
Index 127