neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1: On Teaching versus Learning: An Introduction
2: Productive Mistakes
Part 2: Restrictive Contexts for Thinking and Learning
3: The Discursive Construction of Dis/Ability
4: Praise and Patterns of Instructional Practice (with Sofia Benson-Goldberg, PhD, CCC/SLP)
5: The Intersection of Race and Severe Disability
6: Enacting Imprisonment on Students with Significant Support Needs
Part 3: Students with Significant Support Needs Demonstrate Thinking and Learning
7: Students Asserting Themselves and Resisting the Hidden Curriculum
8: Students Demonstrating Smartness Outside the Constraints of Schooling
9: Agency Through Relation and Relation Through Agency
10: The Intersection of Structure and Sanction with Initiation and Persistence
Part 4: Relations at the Core of Teaching and Learning
11: Being with to Achieve Shared Perceptual and Emotional Awareness
12: Engaging in Dialogue without Conventional Language
13: Embodiment and Its Role in Extended Dialogue and Narrative
14: Radical Possibilities Beyond the Horizon