Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Social Media Mining and Social Network Analysis: Emerging Research

Edited by , Edited by
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 31-Jan-2013
  • Leidėjas: Idea Group,U.S.
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781466628076
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 31-Jan-2013
  • Leidėjas: Idea Group,U.S.
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781466628076
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"This book highlights the advancements made in social network analysis and social web mining and their influence in the fields of computer science, information systems, sociology, organization science discipline and much more"--Provided by publisher.

Drawn in part from a recent workshop on social network analysis and social media mining, these papers cover both algorithms and the growing number of applications in the world of Web 2.0. The volume is edited by Xu (advanced analytics, U. of Technology, Sydney) and Li (computer science and technology, Wuhan U.), and has an international range of contributors. Annotation ©2013 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Foreword xiii
Preface xv
Chapter 1 Extracting Sentiment Patterns from Syntactic Graphs
1(18)
Alexander Pak
Patrick Paroubek
Chapter 2 Mobile Context Data Mining: Methods and Applications
19(20)
Enhong Chen
Tengfei Bao
Huanhuan Cao
Chapter 3 Clustering Algorithms for Tags
39(15)
Yu Zong
Chapter 4 Grouping the Similar among the Disconnected Bloggers
54(18)
Nitin Agarwal
Debanjan Mahata
Chapter 5 Topic Modeling for Web Community Discovery
72(18)
Kulwadee Somboonviwat
Chapter 6 Analyzing Social Networks to Mine Important Friends
90(15)
Carson K.-S. Leung
Irish J. M. Medina
Syed K. Tanbeer
Chapter 7 News Document Summarization Driven by User-Generated Content
105(22)
Luca Cagliero
Alessandro Fiori
Chapter 8 Method for Modeling User Semantics and its Application to Service Navigation on the Web
127(13)
Munehiko Sasajima
Yoshinobu Kitamura
Riichiro Mizoguchi
Chapter 9 Tag Cloud Reorganization: Finding Groups of Related Tags on Delicious
140(16)
Alberto Perez Garcia-Plaza
Arkaitz Zubiaga
Victor Fresno
Raquel Martinez
Chapter 10 Global Community Extraction in Social Network Analysis
156(16)
Xianchao Zhang
Liang Wang
Yueting Li
Wenxin Liang
Chapter 11 Local Community Extraction in Social Network Analysis
172(10)
Xianchao Zhang
Liang Wang
Yueting Li
Wenxin Liang
Chapter 12 Supporting Social Interaction in Campus-Scale Environments by Embracing Mobile Social Networking
182(20)
Zhiwen Yu
Yunji Liang
Yue Yang
Bin Guo
Chapter 13 Recommending Related Microblogs
202(9)
Lin Li
Huifan Xiao
Guandong Xu
Chapter 14 On Group Extraction and Fusion for Tag-Based Social Recommendation
211(13)
Guandong Xu
Yanhui Gu
Xun Yi
Compilation of References 224(21)
About the Contributors 245(7)
Index 252