Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Sociocognitive Look at Communication Strategy Development and Use

  • Formatas: 249 pages
  • Išleidimo metai: 21-Dec-2024
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157
  • Formatas: 249 pages
  • Išleidimo metai: 21-Dec-2024
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores the development and use of communication strategies (CSs) among language learners in a classroom setting and reviews the history of CS research and the various taxonomies proposed over the years. The main study outlined in the book focuses on 18 first-year students at a Japanese university, examining their use of CSs during classroom activities and in video-recorded discussions with partners. Data collection methods included surveys, student journals, interviews, speaking-test scores, and video recordings, which were meticulously analyzed using conversation analysis transcription methods. In essence, this book closely examines students' development and use of CSs and explores how these strategies impact their interactional competence.
Joseph C. Wood is an associate professor at Nanzan University in Nagoya, Japan. He is currently the English Program Coordinator for the school's Department of Economics and previously served four years as president of the Japan Association for Language Teaching's Nagoya Chapter.