Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Speaking with the People's Voice: How Presidents Invoke Public Opinion

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The role of public opinion in American democracy has been a central concern of scholars who frequently examine how public opinion influences policy makers and how politicians, especially presidents, try to shape public opinion. But in Speaking with the People’s Voice: How Presidents Invoke Public Opinion, Jeffrey P. Mehltretter Drury asks a different question that adds an important new dimension to the study of public opinion: How do presidents rhetorically use public opinion in their speeches?

In a careful analysis supported by case studies and discrete examples, Drury develops the concept of ?invoked public opinion” to study the modern presidents’ use of public opinion as a rhetorical resource. He defines the term as ?the rhetorical representation of the beliefs and values of US citizens.”

Speaking with the People’s Voice considers both the strategic and democratic value of invoked public opinion by analyzing how modern presidents argumentatively deploy references to the beliefs and values of US citizens as persuasive appeals as well as acts of political representation in their nationally televised speeches.
Acknowledgments ix
Introduction 1(20)
Chapter 1 The Symbolic Sovereignty of the People
21(17)
Chapter 2 Driving the Bandwagon
38(28)
Chapter 3 Hail (to) the People
66(29)
Chapter 4 Political Correctives
95(30)
Chapter 5 The Presidential Balancing Act
125(12)
Notes 137(38)
Bibliography 175(14)
Index 189
Jeffrey P. Mehltretter Drury is an assistant professor of rhetoric at Wabash College, USA.