neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgements | vi | ||
List of Figures | vii | ||
List of Tables | viii | ||
Preface | ix | ||
Using This Book | 1 | (2) | |
1 Issues Related to 'Needs' in Education across the UK | 3 | (16) | |
2 Understanding Learning and Behaviour | 19 | (22) | |
3 A Historical Perspective and the Current Legal Position | 41 | (32) | |
4 Assessment of Barriers to Learning, and Planning for Addressing Needs | 73 | (40) | |
5 Understanding Difficulties and Addressing Needs in Communication, Interaction, Cognition and Learning | 113 | (26) | |
6 Understanding and Addressing Difficulties in Social, Emotional and Mental Health | 139 | (14) | |
7 Understanding and Addressing Sensory and Physical Difficulties and Needs | 153 | (20) | |
8 Focus on Reading Difficulties | 173 | (34) | |
9 Focus on Writing Difficulties | 207 | (14) | |
10 Focus on Numeracy Difficulties | 221 | (30) | |
11 Focus on Behaviour in Settings, Schools and Colleges | 251 | (26) | |
12 Uses of Technology to Support Learning Needs | 277 | (32) | |
13 Professional Relationships with Others | 309 | (24) | |
14 Including Young People: Moving Forward | 333 | (14) | |
Notes | 347 | (4) | |
References | 351 | (28) | |
Index | 379 |