Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Stories From Berea College

  • Formatas: 127 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2022
  • Leidėjas: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887300856
  • Formatas: 127 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2022
  • Leidėjas: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887300856

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Storied Lives: Emancipatory Educational InquiryExperience, Narrative, & Pedagogy in the International Landscape of Diversity contains exemplary research practices, strategies, and findings gleaned from the contributions to the 15 issues of the Journal of Critical Inquiry Into Curriculum and Instruction (JCI~>CI). Founding Editor Tonya Huber initiated the JCI~>CI in 1997, as a refereed journal committed to publishing educational scholarship and research of professionals in graduate study. The journal was distinguished by its requirement that the scholarship be the result of the first authors graduate researchaccording to Cabells Directory, the first journal to do so. Equally important, the third issue of each volume targeted wide representation of cultures and world regions.
Preface; Nicholas D. Hartlep.

Chapter
1. Freshman Year; Aaron G. Teegarden.

Chapter
2. Opportunistic Future in the Wake of Uncertainty; Michayla R.
Dickerson.

Chapter
3. Labor as a Way to be Ready for the Future, and What Is "Berea
Bubble"; Rinat R. Nailev.

Chapter
4. Labor Experience; Katlyn E. Sharp.

Chapter
5. What's a "Non-Trad" and Are They Dangerous? Jared D. Sipple.

Chapter
6. The Ease and Flow of a Work College; Zechariah B. Williams.

Chapter
7. Flaws; Bradley K. Bussell.

Chapter
8. My Three Jobs at Berea; Emily G. Mach.

Chapter
9. Local Berea College Student; Madison M. McIntosh.

Chapter
10. Life at Berea; Megan A. Gonterman.

Chapter
11. My Journey to Berea, at Berea, and After; Rainiela Ortiz Veras.

Chapter
12. Attending Berea College as a Student-Athlete; Jayden A.
Trawick-Junta.

Chapter
13. Crafting Excellence Through Trauma; Logan R. Robinson.

Chapter
14. Berea Busy; Breyden V. Stanton.

Chapter
15. Berea Bustling; Maria E. Elkins.

Chapter
16. The Unique Opportunities Berea College Gives You; Emalee J.
Baker.

Chapter
17. The Guilt of a Mexican Daughter in College; Hannia J.
Amaro-Zambrano.

Chapter
18. The Berea Life; Alexandra Castro Diaz.

Chapter
19. A Transfer Student's Perspective on Berea College; Nicholas J.
Lewand.

About the Editors.

About the Contributors.
Nicholas D. Hartlep, Berea College

Breyden V. Stanton, Berea College