Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Strategic Management in the Maritime Sector: A Case Study of Poland and Germany

Edited by
  • Formatas: 207 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 23-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429794575
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 207 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 23-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429794575
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First published in 1999, this volume explores port strategic management in Poland and Germany. It is part of the Plymouth Studies in Contemporary Shipping series represents a unique collection of papers and edited texts from the leading maritime institute in Western Europe at the University of Plymouth. It covers all aspects of the industry from operations through to the logistical framework that supports the sector. Designed both for practising academics and the shipping and ports industry itself, the series, combining the output for some of the leading academic commentators in the world from the UK, Korea, Germany and Poland, is an original and novel contribution to the maritime debate.

1. Introduction. Michael Roe.
2. The Application of Computer Simulation
Tools to Port Management. Aleksandra Wrona.
3. Marketing Orientation in
Polish Seaports. Hanna Figwer.
4. Servicing Maritime Transportation Firms a
Marketing Management Perspective. Joanna Miotke-Dziégel.
5. Refining
Management Systems in Polish Maritime Development. Janusz Zurek.
6. Marketing
Management in Seaports. Konrad Misztal.
7. The Present State and Development
Opportunities in Gdynia Port. Adam Salomon.
8. New Legal Regulations for
Seaport Management in Poland. Institutional Aspects of Polish Seaport
Management Compared with Ports of the European Union. Krzysztof Dobrowolski
and Stanisaw Szwankowski.
9. Eastern European Development and the Role of
International Transport a Case Study of Poland. Michael Roe.
10.
Privatisation of Ports the Case of Eastern Germany. Karl-Keinz Breitzmann.
11. Managing Transition Privatisation and Restructuring of Former Socialist
Shipping Companies in the Baltic Sea Region. Falk von Seck.
Michael Roe